Προσοχή! Τα cookies χρησιμοποιούνται σε αυτόν τον ιστότοπο για να παρέχουν την καλύτερη εμπειρία χρήστη. Αν συνεχίσετε, υποθέτουμε ότι συμφωνείτε να λαμβάνετε cookies από αυτόν τον ιστότοπο. OK

Επιστροφές & Ακυρώσεις

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ /ΑΛΛΑΓΕΣ / ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ

Πολιτική επιστροφών

Οι όροι και οι προϋποθέσεις που περιγράφονται σε αυτή την πολιτική ισχύουν για όλα τα προϊόντα που αγοράζονται από το ηλεκτρονικό κατάστημα της Εταιρίας μέσα από το διαδίκτυο στον ιστότοπο .

 

Έχετε 14 μέρες για να αλλάξετε γνώμη – Δικαίωμα Υπαναχώρησης

Αν αλλάξετε γνώμη, μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα που έχετε παραγγείλει μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες με την απόδειξή σας, το έντυπο παραγγελίας σας, το mail επιβεβαίωσης παραγγελίας και αποδεικτικό της πληρωμής. Για οποιαδήποτε επιστροφή θα πρέπει πρώτα να επικοινωνήσετε με εμάς στο email: info@lovebirds.gr.

 

Για την επιστροφή των προϊόντων σας μπορείτε να στέλνετε το αίτημά σας γραπτώς συμπληρώνοντας τη φόρμα υπαναχώρησης στο email: info@lovebirds.gr.

 

Οι επιστροφές εκτελούνται στη διεύθυνση: Φαιάκων 9 T.K. 54453 Θεσσαλονίκη

 

Αν δεν μπορείτε να επιστρέψετε μόνοι σας τα προϊόντα που έχετε αγοράσει από το online κατάστημα της Εταιρίας,οι συνεργαζόμενες εταιρείες μεταφοράς ΕΛΤΑ COURIER ή με ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ μπορούν να τα επιστρέψουν για εσάς με μία επιπλέον χρέωση.Η χρέωση για τη μεταφορά των προϊόντων σας εξαρτάται από τον ταχυδρομικό κώδικα της περιοχής σας και το βάρος των εμπορευμάτων.

 

Όποιο τρόπο και αν επιλέξετε για την αίτηση επιστροφής των προϊόντων, το αίτημα επιστροφής τίθεται σε ισχύ από την ημερομηνία που μας δηλώνετε το αίτημα επιστροφής των εμπορευμάτων.

 

Τα προϊόντα που θέλετε να επιστρέψετε θα πρέπει – για ευνόητους λόγους τήρησης των όρων υγιεινής – να είναι σε άθικτη κατάσταση, με κλειστή, απόλυτα απαραβίαστη τη συσκευασία. Είστε υπεύθυνοι για το κόστος επιστροφής των προϊόντων. Συμφωνείτε να φροντίζετε την κατάσταση των επιστρεφόμενων προϊόντων από τη στιγμή που παραδοθούν σε εσάς μέχρι τη στιγμή που θα τα παραδώσετε σε ένα κατάστημα της Εταιρίας ή στη συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρεία ή την εταιρεία ταχυμεταφοράς (courier).

 

Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός 14 ημερολογιακών ημερών τότε η Εταιρία δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή ή αντικατάσταση προϊόντος. Σε κάθε περίπτωση το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για αντικατάσταση δεν δύναται να παραταθεί πέραν των δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.

 

Εκτός των δικαιωμάτων που παρέχονται με την πολιτική επιστροφών, αναγνωρίζονται σε κάθε περίπτωση όλα τα δικαιώματα που ισχύουν για τους καταναλωτές από τις υπάρχουσες διατάξεις και τους νόμους σχετικά με τη σύμβαση πώλησης, καθώς και οποιοδήποτε δικαίωμα προκύπτει σε σχέση με τους όρους εγγύησης των προϊόντων.

 

Μεταφορά επιστρεφόμενων προϊόντων

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε εμπορεύματα λόγω αλλαγής γνώμης, επιβαρύνεστε με την άμεση δαπάνη επιστροφής των προϊόντων. Η παραλαβή των επιστρεφόμενων προϊόντων θα μπορεί να πραγματοποιείται μόνο από τη διεύθυνση που είχατε δηλώσει εξαρχής για την αποστολή τους και την οποία μας έχετε υποδείξει γραπτώς.

 

Εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης

Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει όσον αφορά στις ακόλουθες περιπτώσεις:

 

α) την προμήθεια αγαθών ή την παροχή υπηρεσιών η τιμή των οποίων εξαρτάται από διακυμάνσεις της χρηματαγοράς τις οποίες δεν είναι δυνατόν να ελεγχθούν και οι οποίες ενδέχεται να συμβούν εντός της προθεσμίας υπαναχώρησης,

β) την προμήθεια αγαθών τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα,

γ) την προμήθεια εσωρούχων,

δ) την προμήθεια σφραγισμένων αγαθών τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία είτε έχουν αποσφραγιστεί είτε έχει - έστω και ελάχιστα - παραβιαστεί η συσκευασία τους,

ε) την προμήθεια αγαθών τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία,

ζ) την προμήθεια ειδικων παραγγελιων,

η) την προμήθεια αγαθων, που ειναι σε εκπτωση.

 

ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΟΡΟΙ:

Α) Δεν παρέχουμε σαν εταιρία καμία εγγύηση για τα προϊόντα μας πέραν της όποιας εγγύησης που μπορεί να συνοδεύει ορισμένα από αυτά από την κατασκευάστρια εταιρία.

Β) Δεν παρέχουμε σαν εταιρεία σέρβις προϊόντων. Δεν διαθέτουμε ανταλλακτικά πέραν από τα οποία μας παρέχουν ορισμένες κατασκευάστριες εταιρίες.

Γ) Δεν δεχόμαστε αλλαγές εσωρούχων ή ενδυμάτων με παραβιασμένη συσκευασία ή / και χρησιμοποιημένων.

Δ) Σε περίπτωση αποδεδειγμένα ελαττωματικού προϊόντος τα μεταφορικά έξοδα επιβαρύνουν εμάς.

Ε) Σε περίπτωση που το προς επιστροφή προϊόν α) δεν αποδειχτεί ελαττωματικό, β) διαπιστωθεί ότι έχει χρησιμοποιηθεί, γ) έχει καταστραφεί η συσκευασία του, επιστρέφεται στον αγοραστή με μεταφορικά έξοδα που επιβαρύνουν τον ίδιο.

ΣΤ) Ελαττωματικά προϊόντα δεν ανταλλάσσονται με διαφορετικά προϊόντα ή χρηματικό ποσό.

Ζ) Ο πελάτης αναγνωρίζει ότι η απόδοση των χρωμάτων μπορεί να έχει απόκλιση από την πραγματικότητα σε επίπεδα αποχρώσεων και τόνων, καθώς αποδίδονται από ηλεκτρονικά μηχανήματα, οι ρυθμίσεις των οποίων επηρεάζονται από πολλές παραμέτρους και ορίζονται από τις δυνατότητες του κάθε μηχανήματος αλλά και τον εκάστοτε χρήστη, χρώματα που εμφανίζονται στα προϊόντα είναι ενδεικτικά και μπορεί να έχουν μια μικρή απόκλιση με τα πραγματικά.

Η) Αν το προϊόν είναι διαφορετικό από αυτό της παραγγελίας λόγω σφάλματός μας, ο πελάτης δικαιούται να επιστρέψει το προϊόν εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα βαρύνουν την Εταιρία μας.

Θ) Συσκευάζουμε τα προϊόντα σε αδιαφανή κι ουδέτερη συσκευασία χωρίς κανένα διακριτικό γνώρισμα με αποστολέα την εταιρία SalesNet O.E.

Μείνετε Ενημερωμένοι

Εισάγετε το email σας για να λαμβάνετε τις προσφορές και τα νέα μας!